poniedziałek, 20 marca 2017

Scott Kelby - Sekrety mistrza fotografii cyfrowej wydanie II

Genialne źródło informacji o fotografii cyfrowej!




Chcesz robić jeszcze lepsze, przykuwające uwagę zdjęcia? Książki Scotta Kelb'ego to obowiązkowa lektura dla każdego pasjonata fotografii. W swoich bestsellerach Kelby przedstawia najlepsze techniki pracy, omawia kwestie doboru sprzętu, oświetlenia i parametrów zdjęcia. Tym, co zdecydowanie wyróżnia jego książki na tle innych, jest ogromna dawka humoru oraz niezwykle przystępny sposób podawania wiedzy.




Nie inaczej jest tym razem! Drugie wydanie tej niesamowitej książki zostało zaktualizowane, poprawione i uzupełnione o mnóstwo nowych, cennych informacji. W trakcie lektury dowiesz się , jak obchodzić się z lampami błyskowymi, tworzyć profesjonalne zdjęcia portretowe oraz uwieczniać krajobrazy. Ponadto sporządzisz listę niezbędnego sprzętu i stworzysz własne studio. Jeśli uwielbiasz fotografować w podróży, również znajdziesz tu rozdział dla siebie. Na sam koniec autor zostawił liczne porady oraz sztuczki, które pozwolą Ci znacznie poprawić jakość zdjęć. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji.




Moją pasją jest nie tylko czytanie i recenzowanie książek, posiadam również pasję do fotografowania. Dlatego podjęłam się zrecenzowania książki a bardziej poradnika, by poznać sekrety mistrza fotografii , czy jak dojść do t zwanej perfekcyjności w robieniu tym, co kocham . 

Ja głównie fotografuje przyrodę , budynki , i cieszę się, że mogłam poznać się z tajnikami jak robić dobre zdjęcia . W tym poradniku nie tylko znajdziemy sztuczki jak dobrze zrobić zdjęcie, czy jaki sprzęt zakupić, by być dobrym w tym, co się robi autor także daje nam wskazówki , porady . Cieszę się, że mogłam przeczytać tą ksiażke, bo dzięki niej dużo wyniosłam , nauczyłam się . Właśnie po to ten poradnik został wydany, by móc czytelnika , nauczyć czegoś, by mógł wynieść z tej przygody z poradnikiem jak najwięcej. Jeśli chcesz zostać fotografem zawodowo , czy też jako amator tylko dla siebie warto po  książkę sięgnąć , zapoznać się z nią .





Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję wydawnictwu Helion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz