wtorek, 28 marca 2017

Vi Keeland - MMA -FIGHTER - Walka

NIE MA ZNACZENIA, ŻE ZDANIEM SĘDZIEGO TO BYŁO CZYSTE ZAGRANIE. NICO HUNTER JUŻ NIGDY NIE BĘDZIE TAKI SAM.










Elle prowadzi spokojne i zwyczajne życie. Ma dobrą pracę, świetne mieszkanie oraz faceta, z którym jest od ponad dwóch lat. Choć codzienność dostarcza jej wielu wrażeń, Elle stara się nie wprowadzać żadnych zmian, bo tak jest bezpieczniej. Zbyt wiele emocji oznacza niebezpieczeństwo.

Przeszłość kobiety jest wystarczającym dowodem na to, co może się wydarzyć, jeśli straci się kontrolę.

Kiedy pewnego dnia Nico wchodzi do biura Elle, wszystko się zmienia dla obydwojga. Czy wytatuowany i umięśniony zawodnik MMA oraz piękna i stateczna pani prawnik mogą mieć ze sobą coś wspólnego ? Okazuje się, że dużo więcej niż mogliby się spodziewać.




Walka jest to najbardziej wyczekiwana przeze mnie w miesiącu marzec. To książka emocjonująca, rozwalająca na małe drobne kawałeczki, które nie da się tak od razu poskładać potrzeba czasu. 

Jest to książka wzruszająca, tętniąca pożadaniem, a zarazem namiętnością. 

Zostałam rozwalona na drobne malutkie kawałeczki przez autorkę. I jestem ciekawa, kiedy uda mi się to poskładać. 

Dla mnie jest to najlepsza ksiażka, jaką czytałam w tym roku. Wydawnictwo Kobiece ostatnimi czasami przechodzi moje oczekiwanie, coraz lepsze książki wydają i to się ceni w wydawnictwie.

A ty sięgniesz po Walkę ? A może już czytasz ?






























Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz