niedziela, 26 marca 2017

Yves Grevet - Meto Wyspa Tom II

Gdzie jestem?

Kto mnie więzi?

Czy moi przyjaciele żyją ?










Na razie Meto nie zna odpowiedzi. 

Ostatnie, co pamięta, to ucieczka z Domu i bitwa, podczas której stracił przytomność.

Związany, z zaklejonymi powiekami, nie może się nawet ruszyć, a wokół siebie słyszy czyjeś szepty i kroki. Czy znalazł się wśród tajemniczych Przeciętych Uszu?







Wyspa jest to kontynuacja losów Meto. To kolejny tom emocjonującej i trzymającej trylogii dla młodzieży. 

Powiem wam, że nie spodziewałam się tak mocnych wrażeń podczas pytań . I połowę pytań dostało odpowiedź a reszta ? Co będzie dalej ? Książka jest dla młodzieży a ja się wciągnęłam bardzo. Od razu mam ochotę otworzyć kolejną część i ją przeczytać. Przyznam się, że ja się wciągnełam, ale tak naprawdę to dopiero przy tym tomie. Co będzie z Meto ? Jak potoczą się jego losy ? Aaa chcielibyście od razu wszystko wiedzieć ! A ja wam nie powiem to musicie sami się przekonać.





Za możliwość przeczytania ksiażki dziekuję księgarni Natuli .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz