niedziela, 9 kwietnia 2017

Magda Skubisz - Chałturnik

Przemyśl- uroczy i bogobojny zakątek Polski C. Siedemnastoletni Zenon Kobiałka wraz z kolegami z klasy dorabia jako muzyk w weselnym zespole. Nocami grają w lokalu, który uchodzi za agencję towarzyską. Nowa profesja uczniów II B i przysypianie na lekcjach budzą niezadowolenie nauczycieli. Licealiści muszą stawić czoło nie tylko zgorszonym pedagogom, ale i poznanym w miejscu pracy rozmaitym typom spod ciemnej gwiazdy. Powieść śmieszna, straszna i ze wszech miar autentyczna-autorka przez wiele lat zarobkowała jako chałuturnica weselna, specjalizując się w zabawianiu pijanych ludzi.










Jest to moje trzecie spotkanie z Rybą i jej przyjaciółmi. Powiem wam, że książka jest nie tylko śmieszna, straszna, ale zarazem ciekawa, pojawiają się nutka wzruszenia. 




Przyjemnie jest czytać o bliskich mi terenach. Może nie każdy wie Przemyśl znajduje się na Podkarpaciu, a Zaczytana z Podkarpacia pochodzi i to niedaleko od Przemyśla. 

Książka bardzo mnie zaciekawiła, przyjemnie mi się ją czytało szkoda, że ta przygoda tak szybko się skończyła. Bardzo przyjemnie spędziłam swój czas przy twórczości Magdy Skubisz. I mam nadzieje, że nie raz jeszcze będę mogła czytać jej powieści oraz wdrażać się bardziej w jej twórczość. 

Zachęcam po sięgniecie Chałturnika to naprawdę jest dobra książka , warta przeczytania.





























Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz