piątek, 15 września 2017

Pati Maczyńska - Klątwa Nawii

Oriana przeszła wiele w związku z wydarzeniami, które miały miejsce w Nowinach Horynieckich i Grzybnicy, jednak to wcale nie koniec kłopotów na jej drodze. Czy uda jej się uciec od klątwy Damroki i wieść spokojne życie ? 



O tym możecie się przekonać, czytając niniejszą książkę. 




Jest to naprawdę dobra lektura, która bardzo wciąga swojego czytelnika. 

Przyznam się, że nie mogłam się od niej oderwać i przeczytałam ją jednym tchem. 

Powieść sprawia, że wyczuwa się w niej nietypowy magiczny klimat,który nie tylko dodaje jej taki tajemniczy klimat, ale także zachęca nas do trwania w przygodzie, którą doświadcza Oriana.

Jest to moja pierwsza przygoda z twórczością Pati Maczyńskiej, ale już teraz wiem, że to był bardzo dobry wybór i na jednej przygodzie z powieścią autorki się nie skończy.



Cieszę się, że miałam okazję przeczytać tę powieść. 

Książka Klątwa Nawii jest naprawdę tego warta. Dlatego zachęcam Cię do sięgnięcia po Klątwę Nawii, na pewno nie pożałujesz tego wyboru.




Gdy wybierałam powieści do recenzji, nie myślałam, że przy tej powieści tak się wciągnę, tak pochłonie mnie ta książka. Bardzo miłe zaskoczenie, gdy autorka wręcz wciągnęła, zaprosiła mnie w powieść. Tak dokładnie miałam wrażenie, że jestem blisko Oreiny i przeżywam to, co ona, jestem tam gdzie ona.





A ty sięgniesz po powieść Klątwa Nawii ?








Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Psychoskok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz