sobota, 16 grudnia 2017

Katy Evans - Womanizer

Romans,

który nie powinien się wydarzyć




Mężczyzna,

od którego należy się trzymać z daleka




Olivia Roth marzy o wielkiej karierze, więc kiedy brat załatwia jej staż w prestiżowej firmie swojego najlepszego przyjaciela, dziewczyna jest zachwycona. Jednak gdy poznaje nowego szefa, seksownego Callana Carmichaela, wszystko zaczyna się komplikować.







Słyszała, że ten zabójczo przystojny milioner to kobieciarz i łamacz serc. Typ mężczyzny, przed którym wszyscy ją ostrzegali. Mimo to Callan okazuje się jej największą słabością, której nie potrafi się oprzeć.







Chociaż powinni zachować dystans, instynkt zwycięża i zawierają prosty układ, który ukrywają przed innymi. Ona wie, że nie może się zakochać w najlepszym przyjacielu swojego brata. On nie ma czasu na stały związek, bo musi zajmować się firmą. Szybko przekonuje się jednak, że utrzymanie romansu w tajemnicy będzie bardzo trudne.




Czy będą mogli sobie pozwolić na prawdziwe uczucie?









Womanizer jest to powieść bardzo emocjonująca , ekscytująca, wruszająca, kipiąca seksem oraz pożadaniem. Z pewnością nie wyjdziesz cało po przeczytaniu tej powieści. Przyznam się wam że długo wyczekiwałam tej powieści , nie zawiodłam się gdy ją przeczytałam, spędziłam przy niej długie dwa zimowe wieczory i powiem wam że jestem nie tylko pozytywnie zaskoczona lecz chcę jeszcze i jeszcze ją czytać. Kusi mnie by sięgnąć po nią jeszcze raz, ale to już może po nowym roku. Cieszę się, że miałam okazję przeczytać tą powieść i  balansować podczas czytania między granicami  namiętności i pożadania. Z przyjemnością mogę wam polecić powieść Katy Evans - Womanizer jest to powieść, która zawiruje w waszych umysłach oraz duszach. Warto jest po nią sięgnąć oraz posiadać ją w swojej prywatnej biblioteczce. 

Z przyjemnością i z czystym sercem wam ją polecam.

A więc jak sięgniesz po powieść Womanizer ?



Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictu Kobiece.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz