środa, 24 stycznia 2018

Audrey Carlan - Ciało

Mężczyźni niszczą kobiety.




Zwłaszcza tacy mężczyźni jak Chase Davis. Przystojny, inteligentny, bogaty i wpływowy. 

Byłam bez szans.





Nie chciałam go pragnąć.




Nie chciałam go potrzebować.




Nie chciałam się w nim zakochać.







Nie przyjąłby odmowy, pozwoliłam więc, by mnie posiadł.

Całkowicie i bez reszty. Arogancki, pewny siebie, władczy, wymagający...namiętny.







Kiedy wkroczył w moje życie, dopiero dochodziłam do siebie po tym, jak wyrwałam się z rąk swoich byłych mężczyzn. Przyjaciółki radziły mi, żebym zaryzykowała. Żebym pozwoliła komuś wejść w moje życie. Pozwoliłam właśnie jemu, a on otoczył mnie takim blaskiem, że poraziła mnie prawda...




Mężczyźni nie niszczą kobiet. Oni je pochłaniają.







Uff co to jest za książka. Ciało jest powieścią bardzo emocjonującą, kipiącą namiętnością, seksem, władczą. Rozwala emocjonalnie na bardzo małe drobne kawałeczki. Nie przypuszczałam, że aż tak mnie pochłonie, wciągnie w swoją powieść. Audrey Carlan pisze bardzo dobrze, z każdą powieścią coraz bardziej się zastanawiam jak ona to robi, że z każdą powieścią wciąga mnie w swoją powieść, tak że mam wrażenie, jak bym była tam z głównymi bohaterami, czuła prawie to samo co oni, była tam, gdzie oni są. Czuję, że długo się nie pozbieram po tak dobrej powieści! 




Już się nie mogę doczekać drugiej części, czy tak samo mnie pochłonie, jak pierwsza ?




Powiem wam, że wydawnictwo Edipresse wydaje coraz lepsze to powieści. Jest to ciekawie zapowiadająca się seria w 2018 roku! 

Dlatego z przyjemnością polecam wam tę powieść, naprawdę warto, a ty nie będziesz już taka sama/ sam po przeczytaniu tej książki.




Skusisz się po sięgnięcie po Ciało?






























Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu Edipresse.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz